هی روزگار


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام دوستای گلم!!!به وبلاگم خوش اومدین من فرشاد هستم 18سالمه واین وبلاگو توتاریخ 2بهمن 1393 ساختم امیدوارم لذت ببرید دوستون دارم

دوستان عزیز...وبلاگم چطور بود؟

تبادل لینک هوشمند

 

صدای تنها

 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 294
بازدید هفته : 474
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 44779
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1





تماس با ما

کد ساعت با طرح قلب*



کد جمع کردن گوشه های عکس

ابزار وبلاگ نويسي

کد هدایت به بالا



کد سایه دار کردن عکس

ابزار وبلاگ نويسي

.

کد بارش برف

كد ماوس

 ابزار وبلاگ نويسي

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



صفحه اصلی
پروفایل مدیر
تماس با من
ارسال نظر سریع
سرور مجازی دانلود آهنگ جدید ایرانی سرور مجازی نینجا والت فروشگاه ساعت دیواری کش ورزشی تن تاک

آمار مطالب

:: کل مطالب : 115
:: کل نظرات : 17

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 161
:: باردید دیروز : 294
:: بازدید هفته : 474
:: بازدید ماه : 455
:: بازدید سال : 736
:: بازدید کلی : 44779

RSS

Powered By
loxblog.Com

مطالب غمگین/دلشکسته/جدایی/ناامیدی/...

هی روزگار
سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 23:9 | بازدید : 300 | نوشته ‌شده به دست FARSHAD_H_DARbeDAR | ( نظرات )

 

یه روزی 

قلب من ♥فقط مال یکی بود...
اون یه نفر
قلبمو شیکوند و رفت...
خودم تنهایی رفتمو تیکه هاشو جمع کردم...
خواستم به هم بچسبونمشون نشد...
دستم با تیکه های قلبم ، زخم شد...
اشک ریختم...ناراحت شدم...
دلگیر شدم از کسی که قلبمو به اون روز انداخت...
ادم های زیادی اومدن تا قلبمو ازم بگیرنو برام درستش کنن...
اما دست اونارو هم بریدم و قلبشونو انداختم زیر پام...
دلم میخواست همه مثل خودم زخم خورده بشن...
تا روزی که دلم عشق خواست...
اون موقع کسی نمیتونست قلب شکستمو نگه داره چون زخمیش میکردم...
پس هر تیکه از قلبمو دادم به یکی...
اسممو گذاشتن لاشی...
چون به قول خودشون هرز میپریدمو قلبم دست همه بود...
و همچنان اونی که بهم خیانت کرد ادم خوبی بود...
اما من...
شدم ادم لاشـــــــــــــــی که تیکه های قلبش دست همه بود...
دیگه از اون روز قلبم نشکست...
میدونی چرا؟
چون از بس خورد شده بود که کسی نتونست بیشتر بشکندش...
امــا دلگیرم از کسی که باعث شد نتونم دوباره طعم عشقو بچشم...
ولی...
مگه میشه قلب کسیو بشکنیو تقاص پس ندی؟


فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

:: برچسب‌ها: قلب , قلب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قارتال آنلاین - ابزار امتیازدهی 5 ستاره ای

قارتال آنلاین - ابزار و قالب وب